Târgul Internațional de Arte Vizuale
Se încarcă

Artiștii pot participa la TIAV cu două lucrări. Pentru jurizare autorii ce se înscriu în baza formularului de înscriere online (vezi secțiunea Înscrieri) sau, în situații excepționale, a unui mail de manifestare a intenției de înscriere la inscrieriartisti@tiav.ro, transmit online fotografii ale celor două lucrări, salvate jpg.

Lucrările ce vor fi expuse pe panouri octanorm trebuie să aibă sistem de prindere.

După confirmarea de către juriu a participării, între organizator și artist se încheie un contract în care sunt prevăzute clauze privind custodia operelor pe perioada desfășurării evenimentului și condițiile de expunere a operelor.

Lucrările sunt transmise de către artiști la sediul unde se organizează TIAV prin curier sau aduse fizic de către autori, în ambalaj reutilizabil, cu 10 zile înainte de perioada de desfășurare a TIAV. (costurile de transport tur/retur sunt suportate de către artist).

Dacă nu există solicitări de achiziționare a operelor de către vizitatori, lucrările vor fi returnate autorilor, de către organizator, în maxim 5 zile de la încheierea Târgului.

Lucrările vor conține pe verso datele personale: nume, prenume, titlul lucrării, dimensiune, material,tehnică, anul realizării, nr. Telefon/adresă email.

TIAV

Exclusiv pentru Galerii de artă și Case de licitații:

Galeriile de artă și casele de licitații beneficiază de standuri amenajate din panouri octanorm. Achiziționarea spațiului se face pe bază de taxă de participare și prin completarea formularului de înscriere online (vezi secțiunea Înscrieri din www.tiav.ro):

Standurile pot însuma:
» 4 panouri octanorm (2500 x 1000 mm/panou) - Taxă de participare: 1.500 euro
» 5 panouri octanorm (2500 x 1000 mm/panou) - Taxă de participare: 2.000 euro
» Stand dimensiune personalizată - Taxă de participare: funcție de dimensiunea standului (pentru această opțiune veți fi contactat de organizator)

TIAV
TIAV
TIAV
TIAV
TIAV
TIAV

PACHET DE PROMOVARE "PLATINUM PARTNER"

  1. Difuzarea unui clip de promovare propriu, pus la dispoziție de sponsor/partener, de 60 de secunde, în fiecare zi de desfășurare a evenimentului, pe panourile de informare din incinta Târgului
  2. Integrarea clipului de promovare propriu, pus la dispoziție de sponsor, de 60 de secunde, în pagina de FB a evenimentului și pe site-ul evenimentului: www.tiav.ro
  3. Inserarea siglei companiei pe masterele publicitare și rollup-urile ce vor fi amplasate la locul de desfășurare a evenimentului, sub formula "Platinum Partner"
  4. Inserarea logo-ului companiei cu link către site-ul acesteia pe site-ul evenimentului, www.tiav.ro, sub formula banner online "Platinum Partner"
  5. Promovarea ca "Platinum Partner" prin intermediul rețelelor de socializare (Facebook și Instagram): 15 postări personalizate
  6. Amplasarea unui spider propriu la locul de desfășurare a evenimentului
  7. Publicarea unei machete publicitare A3 și a unui advertorial – 1 pagină în catalogul editat pentru prezentarea Evenimentului

Sponsorizare pachet "PROIECTE SPECIALE":

În cele zece zile de desfășurare a Târgului se vor organiza activități cultural-artistice.
Partenerii/sponsorii pot prelua sub sigla personală susținerea financiară a unui proiect tematic.

Proiecte culturale:

  1. Recital muzică clasică
  2. Recital muzică folk
  3. Spectacol de dans contemporan
  4. Spectacol pt copii
  5. Scenetă teatru
  6. Cultural corner – expoziții și reprezentații artistice specifice culturilor altor popoare

Beneficii:

  1. difuzarea unui clip de promovare propriu, pus la dispoziție de sponsor, de 60 de secunde, în ziua de desfășurare a evenimentului, pe panourile de informare din incinta Târgului
  2. integrarea clipului de promovare propriu, pus la dispoziție de sponsor, de 60 de secunde, în pagina de Facebook a evenimentului și pe site-ul evenimentului: www.tiav.ro
  3. inserarea logo-ului companiei cu link către site-ul acesteia pe site-ul evenimentului, www.tiav.ro, sub formula banner online "Proiect tematic"
  4. promovarea ca Sponsor proiect Tematic prin intermediul rețelelor de socializare (Facebook și Instagram): 4 postări personalizate
  5. amplasarea unui spider propriu la locul de desfășurare a evenimentului
  6. publicarea unei machete publicitare A4 și a unui advertorial – 1 pagină în catalogul editat pentru prezentarea Evenimentului